Rozmiar: 2578 bajtów Rozmiar: 1399 bajtów Rozmiar: 1562 bajtów
KURSY PROGRAM KORZYŚCI SZYBKIE CZYTANIE MIASTA ZAPISY FAQ
Wiesz, dlaczego nie przepadają w za nami w szkołach?

Ponieważ głosimy trudną prawdę:

W SZKOLE DOWIESZ SIĘ CZEGO MASZ SIĘ NAUCZYĆ,
ALE NIE DOWIESZ SIĘ JAK MASZ TO ZROBIĆ!

A teraz pomyśl:

  1. Czy Twój nauczyciel kiedykolwiek powiedział Ci jak działa pamięć? Jakie są jej rodzaje i jak ją wspomagać?
     
  2. Czy ktoś wyjaśnił Ci jak działa Twój mózg, jak o niego dbać i w pełni korzystać z jego zasobów?
     
  3. Czy ktoś zainteresował się jak masz wrodzony styl uczenia i jak go rozwijać?
     
  4. Czy ktoś kiedyś zbadał Twoje wrodzone rodzaje inteligencji i powiedział jaki to dar?
     
  5. Czy ktoś kiedyś wspomniał o tym jak planować swoją naukę i wyjaśnił Ci rolę i sens przerw w nauce?
  1. Czy ktoś kiedyś wyjaśnił Ci co to są aktywne powtórki i ile ich stosować, by nauczyć się z sukcesem?
     
  2. Czy ktoś kiedyś wyjaśnił Ci różnicę między kuciem a aktywnym uczeniem?
     
  3. Czy ktoś kiedyś dał Ci skuteczną receptę co zrobić, gdy nie nadążasz z notowaniem na lekcjach, wykładach lub zebraniach?
  1. Czy ktoś w szkole powiedział Ci coś więcej o higienie uczenia się niż to, żebyś przewietrzył pokój i ustawił właściwie lampkę na biurku?
     
  2. Czy ktoś wytłumaczył Ci naprawdę co robi stres z Twoim ciałem i umysłem?

CZY TERAZ ROZUMIESZ,
JAKIEJ ELEMENTARNEJ WIEDZY CI BRAK,
ABY NAUKA STAŁA SIĘ ŁATWIEJSZA?

   Na problemy z nauka składa się wiele czynników. Często rodzice narzekają, że dziecko nie chce się uczyć, a dzieci same przyznają, że nauka nie jest ich pasją.Należy się zastanowić, dlaczego niektóre dzieci tak chętnie się uczą? Czy jest to tylko konsekwencja wrodzonych możliwości, rozumianej jako wybitna inteligencja i łatwość przyswajania wiedzy?

   Jest wielu nauczycieli, którzy wkładają wiele pasji w uczenie swoich przedmiotów, pracując metodami aktywizującymi, tak by ich lekcje były urozmaicone i ciekawe. Jednak w „przeciętnej” szkole nie uczy się dzieci jak mają się nauczyć tak obszernego materiału, aby nie spędzały, na co dzień przy biurku wielu godzin.

Jednym słowem uczeń wie, czego ma się nauczyć, ale
NIE WIE JAK MA SIĘ TEGO NAUCZYĆ!

Rozmiar: 24708 bajtów